כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך להחליף סוויץ' ברכב בזול

יש לכם תקלה בסוויץ' של הרכב ואתם צריכים להחליף את המערכת כדי לקבל התנעה אמינה ושוטפת אך אינכם רוצים להוציא סכום גבוה על העבודה והחלק? יש פתרון ומיד תבינו בדיוק כיצד להחליף סוויץ' ברכב בזול.

מתי צריך להחליף סוויץ' ברכב?

  • מפתח לא מסתובב בסוויץ'
  • המפתח מסתובב אבל הרכב לא מניע
  • מפתח נתקע הרבה פעמים
  • הנעה לסירוגין וללא עקביות

ככה זה נראה כשמשפצים סוויץ' לרכב ככה זה נראה כשמשפצים סוויץ' לרכב

תיקון על פני החלפה – לפעמים רלוונטי

במקרים רבים של תקלות סוויץ' ניתן בפועל לבצע שיפוץ סוויץ' לרכב ולא חייבים לבצע החלפת סוויץ' לרכב. מערכת מתג ההנעה של הרכב מורכבת מכמה חלקים ומערכות, לכן אפשר הרבה פעמים להחליף רכיב תקול או להשתמש ברכיבים משומשים כדי לספק לכם סוויץ' תקין ומתפקד באופן מלא, בעלות משמעותית נמוכה לעומת החלפה לסוויץ' חדש קומפלט. במוסכים, במיוחד במוסכים מורשים של יבואני הרכב, לא מתעסקים עם תיקון סוויץ' לרכב וברוב מוחלט של המקרים יבצעו לכם אוטומטית החלפה של הסוויץ', מה שיגרור עלויות גבוהות יותר לצד זמן המתנה וטרטור רב יותר.

יש גם מקרים בהם אין ברירה ויש לבצע החלפת סוויץ' לרכב ואי אפשר לתקן. אלו מקרים הכוללים נזק מכאני או אלקטרוני גדול למערכת, שבר משמעותי בתוך הסוויץ' (כמו למשל אחרי ניסיון פריצה לרכב) או מערכות הנעה מורכבות שלא מאפשרות תיקון אלא רק החלפת כל המכלול. גם במקרים אלו השירות של מנעולן רכב יהיה תמיד מהיר יותר, זול יותר ולרוב גם טוב יותר כי מדובר על אחד מתחומי ההתמחות של מנעולן רכב. בנוסף, ייתכן שאצל המנעולן בסטוק שוכב סוויץ' משומש קומפלט שמתאים בדיוק לדגם הרכב שלכם ואתם תוכלו להנות מהחלפת מכלול הסוויץ' במחיר נמוך.

החלפת סוויץ' בלי לשבור את הארנק – אצל מנעולן רכב

בדיוק כפי ששירות שכפול מפתחות לרכב עושים במקצועיות וביעילות רבה יותר אצל מנעולן רכב מומחה, כך גם במקרה של החלפת סוויץ' לרכב. אם אתם מחפשים דרך זולה להחליף את הסוויץ' ברכב שלכם, בלי לשבור את הארנק אבל גם בלי להתפשר על מקצועיות, איכות ואמינות אז מנועלני הרכב של קוויקי לשירותכם.

כפי שהזכרנו קודם, לסוויץ' של רכב של כמה רכיבים היוצרים יחד מכלול התנעה אחד. יש מרכיב מכאני שאליו מתחבר המפתח באופן פיזי, מסתובב ומפעיל את מנגנון ההנעה. בנוסף יש רכיב חשמלי למנגנון ההנעה ורכיב אלקטרוני (אימובילייזר) המאבטח את המפתח לאותו רכב ספציפי וגם משחק תפקיד מהותי בהתחלת תהליך ההנעה של המנוע. תהליך של החלפת סוויץ' לרכב כרוך גם בפירוק מכלול הסוויץ' עצמו מהרכב אך בנוסף גם התאמה של השבב האלקטרוני במערכת ההנעה המותקנת לבין מחשב הרכב והשבב האלקטרוני במפתח עצמו – אחרת הסוויץ' החדש לא יאפשר להניע את הרכב.

אם נרצה למנות סיבה נוספת לכך שרצוי להחליף סוויץ' לרכב אצל מנעולן רכב נוכל לציין את העובדה שמנעולן רכב מתמחה בדיוק בסוויצ'ים, חיבורם למחשב הרכב והתאמת מפתחות. למנעולן יהיה משתלם לצלול לזיהוי הרכיב בסוויץ' בו יש בעיה ולביצוע שיפוץ סוויץ' בניגוד למוסכניק שעלול להשקיע הרבה יותר זמן באיתור הבעיה או בכלל יוציא את הרכב לעבודת חוץ אצל המנעולן הקרוב ורק יגבה מכם עמלה.

לסיכום, אם הסוויץ' ברכב שלכם התקלקל ואתם לא רוצים להוציא הון על החלפת סוויץ' במוסך, פנו למנעולן רכב שמומחה בתיקון סוויצ'ים. תוכלו לקרוא מידע נוסף אודות השירות שלנו כאן>>

נשמח לעמוד לשירותכם 24 שעות ביממה

שירותי מנעולן 24 שעות ביממה, לחילוץ ופריצה – חייגו עכשיו – לאיתמר 052-8738989 

Save

Save

Save

Save

ליצירת קשר עם מנעולן רכב השאר פרטים או התקשר 052-8738989

3 תגובות

  1. איתמר תודה רבה על היעוץ!! והעזרה עם הסוויץ!! מקום אמין

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן