כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכפול מפתחות סוזוקי

שכפול מפתח סוזוקי

סוזוקי הוא מותג רכב קטן אך מאוד פופולארי ומוצלח, כאשר בשנים האחרונות המותג חווה פריחה מחודשת בשוק הישראלי. החברה הוקמה ביפן בשנת 1909 וכיום עוסקת בייצור רכבים, אופנועים, מנועים ומוצרים נוספים כמו טרקטורנים, גנרטורים ואף סירות. החברה נחשבת יחסית קטנה במונחים בינלאומיים של ייצור כלי רכב ומכירתם, אך בנוסף היא נהנית בישראל ובעולם ממוניטין יציב של איכות, אמינות, ביצועים וחיסכון בדלק. בישראל, יבואנית סוזוקי היא חברת מכשירי תנועה המייבאת גם את המותגים קרייזלר, ג'יפ, דודג' ופורשה.

בחברת קוויקי מנעולנות אנו מספקים שירותי מנעולן רכב לרכבי סוזוקי, בחנות שלנו בפרדס חנה ובאמצעות ניידת שירות הזמינה 24/7. השירות ניתן ע"י אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים מאוד ובאמצעות הציוד הטכנולוגי המתקדם ביותר. ניתן לבצע שכפול מפתחות סוזוקי לכל דגמי המותג ומכל שנות הייצור, באמינות ומקצועיות ללא פשרות. אם אבד לכם מפתח לסוזוקי, אם המפתח ניזוק או אם אתם רוצים לקבל עוד מפתח חלופי אך במהירות ובמחיר זול לעומת היבואן הרשמי – פנו אלינו עוד היום לקבלת הצעת מחיר ואספקה מהירה במיוחד.

תהליך שכפול מפתחות סוזוקי

כמו כל יצרניות הרכבים כיום, גם סוזוקי מיישמת ברכביה מנגנוני נעילה והנעה מודרניים, כמו מרבית היצרנים בשוק, הכוללים חיבור ממוחשב ואלקטרוני בין המפתח עצמו למחשב הרכב. בתוך המפתח יש שבב אלקטרוני המאפשר את התנעת הרכב – רק מפתח עם הקידוד המתאים והספציפי לאותו רכב יכול להניע את הרכב. לכן, כמו אצל כל יצרן רכב אחר, גם כאן חשוב מאוד לפנות לשירות שכפול מפתחות סוזוקי רק לגורם מקצועי מוסמך ומורשה – מוסך היבואן או מנעולן רכב המתמחה, בין היתר, בשכפול מפתחות לרכבי סוזוקי.

התהליך כולל ייצור של מפתח חדש, קידוד של השבב האלקטרוני בקוד המתאים, חיבור הקידוד החדש למחשב הרכב ולעיתים מחיקת המפתחות הישנים. אנו יכולים לבצע שחזור מפתחות כללי לאחר אובדן מוחלט וכמו כן לשכפל מפתח מנתוני הרכב ונתוני מפתח אחר קיים ומתפקד. שכפול מפתחות סוזוקי מספק לכם מפתח חדש ואמין, עם התאמה מושלמת למחשב הרכב, ביצועים ואמינות ללא דופי – לא תרגישו בהבדל לעומת המפתח המקורי שהגיע עם הרכב אליכם.

שכפול מפתחות לרכבי סוזוקי (כמו גם לדגמים של כל יתר היצרנים בשוק), ניתנים ע"י קוויקי בחנות שלנו בפרדס חנה או ע"י ניידת השירות, במידה שאתם תקועים אי שם ולא יכולים להגיע אלינו.

אנו מציעים שירות שכפול מפתחות סוזוקי לכל דגמי החברה:

  • סוזוקי אלטו
  • קרוסאובר
  • SX-4
  • ג'ימני
  • ויטארה
  • באלנו הישנה והחדשה
  • סוויפט
  • ספלאש
  • איגניס

ליצירת קשר עם מנעולן רכב השאר פרטים או התקשר 052-8738989

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן