כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכפול מפתחות סובארו

שכפול מפתח סובארו

למותג הרכב היפני סובארו היסטוריה מפוארת בשוק הרכב הישראלי, עם שנים של עליות ומורדות אבל תמיד עם מוניטין מעולה של איכות, עוצמה, ביצועים והתאמה לתנאים בישראל. מותג הרכב סובארו מגיע אלינו מיפן, כאשר המותג משתייך לתאגיד הענק פוג'י (לטויוטה מניות בתאגיד האם של סובארו). סובארו ידועה בייצור רכבים איכותיים עם הנעה 4X4 קבועה, ביצועים מעולים ואמינות ללא פשרות, הן בתחום הרכבים לשטח קשה ורך והן בתחום של רכבים משפחתיים אך עם תוספת דינמית מבחינת ביצועים ויכולות.

בישראל, מכוניות סובארו מיובאות ומשווקות על ידי חברת יפנאוטו הוותיקה, אשר מייבאת את המותג היפני כבר משנות ה-60 של המאה הקודמת. כיום חברת יפנאוטו נמצאת בבעלות קבוצת סמל"ת המייבאת לישראל גם את המותגים פיאט, אלפא רומיאו, לנצ'יה ואבארט.

אם אבד לכם מפתח לרכב הסובארו או שהוא ניזוק לגמרי או אפילו אם אתם פשוט רוצים סט נוסף של מפתחות לרכב, פנו אלינו בקוויקי שירותי מנעולן רכב ונשמח לסייע – שכפול מפתחות סובארו לכל דגמי המותג, באמינות ומקצועיות ותמחור אטרקטיבי במיוחד.

אודות שכפול מפתחות סובארו

שכפול מפתחות לרכב סובארו רלוונטי במקרים רבים ובמצבים שונים, לכן אנו מציעים את השירות הן בחנות הפיזית שלנו והן באמצעות ניידת השירות שלנו לרכבים הפועלת 24/7 לקריאות חירום מיוחדות. שכפול מפתחות סובארו אצל מנעולן רכב מרשה ומוסמך יהיה זול יותר ולרוב מהיר יותר לעומת מוסכי היבואנית הרשמית, כאשר בפועל אין הבדל מבחינת איכות ותפקוד המפתח. לכן הלקוח מקבל אחריות על שירות השכפול. חשוב לציין כי שכפול מפתח לרכב סובארו אפשרי אצלנו גם כאשר יש לכם עותק אחר של מפתח לרכב וגם כאשר ארע מקרה של אובדן מפתח סובארו ואין לכם מפתח רזרבי זמין. אנחנו מבצעים שחזור מלא לאחר אובדן כללי של המפתח, מייצרים מפתח חדש, מקודדים על השבב הפנימי שלו את המידע המתאים ומתאימים אותו במדויק למחשב הרכב.

כך אתם מקבלים מפתח חדש, איכותי ואמין לנעילה, פתיחה והתנעת הרכב שלכם, ללא פגיעה באמינות וללא פגיעה בדרישות המיגון של הביטוח. שירות שכפול מפתחות סובארו ניתן ואפשרי לכל דגמי סובארו ולכל סוגי המפתחות – אימפרזה, פורסטר, XV, B4, BRZ, אאוטבק ועוד.

ליצירת קשר עם מנעולן רכב השאר פרטים או התקשר 052-8738989

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן