כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שכפול מפתחות מאזדה

שכפול מפתח מאזדה

מאזדה היא אחד ממותגי הרכב המצליחים והפופולאריים ביותר בשוק הישראלי. מדובר על יצרן יפני יחסית קטן בקנה מידה עולמי, אך ענק במונחי ישראל – כאשר המדינה הקטנה שלנו היא בהחלט אחד משווקי היעד החשובים ביותר של תאגיד הרכב היפני. רכבי מאזדה פופולאריים מאוד בציי רכב ובקרב לקוחות פרטיים רבים ולאורך רוב שנות התשעים והעשור הראשון של שנות האלפיים המותג היה המצליח ביותר בישראל מבחינת היקפי מסירות של רכבים חדשים. את רכבי מאזדה מייבאת ומשווקת חברת דלק מוטורס, החל משנת 1991. החברה מייצרת מכוניות מעוצבות, אמינות מאוד, בעלות ביצועים מעולים ואבזור מרשים המתאים מאוד לנהג הישראלי.

אם מפתחות המאזדה שלכם אבדו, ניזוקו או אם אתם פשוט רוצים לייצר עוד סט רזרבי של מפתחות הנעה ונעילה לרכב, בקוויקי מנעולן לרכב, אנו מתמחים בכך, עובדים עם הציוד המתקדם ביותר ויכולים לשכפל ולקודד מפתחות לכל דגמי מאזדה – תוך התאמה מושלמת למחשב הרכב ולסוויץ'.

שכפול מפתחות מאזדה לכל דגם

לאורך השנים דלק מוטורס שיווקה בישראל מגוון רחב ומוצלח מאוד של דגמי מאזדה, החל מה-323 הזכורה לטובה משנות התשעים ועד למאזדה 3 ומאזדה 6 המעוצבות והדינמיות שניתן לראות על כבישי ישראל כיום. מבחינת שכפול מפתחות לרכב מאזדה, בקוויקי אנו מציעים כאמור שירות מקצועי ואמין לכל דגמי המותג, כולל לדגמים ישנים וכמובן שגם למפתחות חדשים ומשוכללים הכוללים אמצעי מיגון פנימיים. כך אתם יכולים לפנות אלינו לקבלת שירות מעולה ומהיר של שכפול מפתחות מאזדה לדגמים הבאים:

מאזדה 3, מאזדה 6, מאזדה 2, מאזדה 2 דמיו, מאזדה CX-5, מאזדה 5, מאזדה MPV, מאזדה 363, מאזדה 626, מאזדה MX-5 ודגמים אחרים וותיקים יותר.

התהליך של שכפול מפתחות מאזדה כולל חריטה של המפתח על מפתח גולם מקורי של מאזדה, קידוד השבב הפנימי בהתאם לרכב שלכם והתאמת המפתח באמצעים ממוחשבים למחשב הרכב. רק כך הרכב שלכם יוכל להינעל, להיפתח וכמובן להיות מונע בעזרת המפתח החדש – ובאופן אופטימאלי, ארוך טווח ואמין . בקוויקי מבצעים שירות שכפול מפתחות לרכב מהיר ואמין ללא פשרות, לצד מחירים תחרותיים – כך שאתם יכולים לקבל כמעט מיד מפתח חלופי חדש ואיכותי.

ליצירת קשר עם מנעולן רכב השאר פרטים או התקשר 052-8738989

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן