כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלפת צילינדר ומנעול לבית חדש

החלפת מנעול בדירה חדשה (אילוסטרציה)נכנסתם לבית חדש? מזל טוב! אין ספק שיש לכם כעת הרבה על הראש: בחירת ריהוט, מוצרי חשמל, גופי תאורה, עציצים למרפסת, בדיקת ליקויים ועוד ועוד. אם אתם ברי מזל והצלחתם לרכוש או לבנות בית במושב, עתה עליכם לדאוג גם לגינה, השקיה, גדר וניירת מול המועצה. ישנו עוד פרט אחד חשוב שרובינו נוטים להתעלם ממנו: החלפת מנעול בדירה חדשה או בבית חדש. סקרנו כאן עבורכם את הסיכונים הקיימים מבחינת תפוצת המפתחות לדירה לבלתי מורשים ונסביר את החשיבות של החלפת צילינדר לביטחון שלכם ושל משפחתכם בדירה.

המפתח לדירתכם מחליף ידים רבות

הדירה נמסרה לנו ע"י הקבלן. סביר להניח כי הקבלן התקין בדירה דלת פלדה מודרנית ואסטתית כפי שהמפרט מחייב. הדלת, יחד עם המנעול (צילינדר) הותקנו ע"י עובדיו של קבלן משנה המתמחה בהתקנת דלתות. יתכן שהמפתח הועבר בין הפועלים שעבדו בבניין ואף לנו בדירות מידי פעם. בסיום ההתקנות מועבר המפתח לנציג הקבלן. בכל פעם שמגיע קבלן משנה לבצע עבודה בדירה, מוסר לו נציג הקבלן את מפתחות הדירות כדי שיוכל להכנס ולעבוד.

מה הסיכונים

תו"כ הבניה המפתח של הדירה שלכם מחליף ידים רבות ואינכם יכולים לדעת בביטחון מי החזיק בו, מה נעשה בו והאם שוכפל או לא. בעלי דירות חדשות רבים מופתעים לעיתים קרובות לגלות שאדם בלתי מורשה נכנס לדירתם ועשה ברכושם כבשלו. באופן מפתיע הפריצה מתבצעת דרך דלת הכניסה ללא סימני פריצה. בד"כ לאחר שבעלי הדירה בודקים ומוודאים כי כל המפתחות של הסט נמצאים בידי בני הבית, מבינים כי מישהו שהחזיק במפתח הדירה במהלך הבניה שיכפל את המפתח וכך יכל להיכנס בקלות ובאין מפריע.

הפיתרון – החלפת מפתחות לדירה החדשה שלכם

כדי להמנע מאי הנעימות והסיכון הכרוכים בפריצה לביתכם ע"י אדם אשר מחזיק במפתחות הדירה, מומלץ להחליף צילינדר לדלת הכניסה עם כניסתכם לדירה. החלפת צילינדר לדירה חדשה משמעה החלפת המנעול והחלפת המפתחות. כך מי שהשיג מפתחות לדירתכם באופן בלתי חוקי, לא יוכל להשתמש בהם. בנוסף, יש לכם הזדמנות להחליף מנעול לדירתכם למוצר חדשני ומתקדם של מיטב החברות בשוק אשר ישמור על היקר לכם בצורה מיטבית. ניתן לקרוא עוד על החלפת צילינדר מולטילוק וכן על החלפת צילינדר פלדלת רב בריח. אז איך מחליפים מנעול ומפתחות לבית חדש? אם החלטתם לבצע החלפת צילינדר ומפתחות לדירה חדשה לפניכם שתי אופציות:
  • החלפה ע"י מנעולן – מומלץ לפנות למנעולן שהנו משווק מורשה של מולטילוק ושל רב בריח ולהנות מהמוצרים המקוריים והאיכותיים של חברות אלה. אנו גאים לציין כי אנו בקוויקי משמשים כסוכנים מורשים הן של מולטילוק והן של רב בריח לאיזור חדרה והסביבה.
  • החלפה בשיטת עשה זאת בעצמך – כל עוד הצילינדר תקין וניתן לפתוח את הדלת בקלות, ניתן להחליף את הצילינדר ללא בעיות מיוחדות. הכלים הנדרשים לשם כך הם מפתח אלן 3, מברג שטוח, בוקסה 10 או 13 וספריי שימון. ניתן לרכוש את כל המנעולים של מולטילוק ורב בריח בחנות שלנו בפרדס חנה ולהנות ממוצרים מקוריים של החברות הטובות ביותר, מגוון רחב של מוצרים המתאימים לצרכיך, תעודת אחריות ומחירים אטרקטיביים.
Save Save Save Save

ליצירת קשר עם מנעולן לבית השאר פרטים או התקשר 052-8738989

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן