כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

המפתח לא מסתובב בסוויץ' – הצילו! מה עושים?

הגעתם לרכב שלכם בבוקר ללפני יום עבודה או בסיומו של יום עבודה כשאתם בדיוק ממהרים לקחת את הילד לחוג, מכניסים את המפתח והופה, כלום לא קורה, המפתח לא מסתובב ואתם תקועים עומדים במקום. זו תחושה מעצבנת מאוד, איך רכיב כל כך קטן ומובן מאליו יכול לתקוע אותנו לגמרי במקום ולשבש לנו את כל היום. בלי הסוויץ' הרכב שלכם לא יכול להניע, כך שיש לטפל בבעיה מיידית ובאופן מקצועי התואם את המצב בפועל. המפתח לא מסתובב בסוויץ' ואתם שואלים את עצמכם מה עושים? הגעתם למקום הנכון ולנו בקוויקי מנעולן רכב יש את כל הפתרונות!

סוויץ' רכב מסוג טויוטה לאחר תיקון בקוויקי

צעדים שאתם יכולים לנסות לבד

  • לרסס מעט שמן על הסוויץ' ולנסות לראות האם זה שיחרר מעט את המנגנון המכאני ומאפשר למפתח להסתובב שוב.
  • להכניס את המפתח לתוך חריץ הסוויץ' ולנסות לתת על ראשו מכות קלות. לעיתים זה משחרר תקיעות מסוימת במנגנון ומאפשר לכם להניע כדי לפחות להגיע לעבודה בזמן, או טוב מזה להגיע אל החנות של קוויקי מנעולן רכב ולבצע שיפוץ סוויץ' לרכב אצלנו להימנע מתשלום נוסף על קריאת שירות לשטח.
  • לנסות להניע את הרכב בעזרת מפתח חלופי. אולי ישנה בעיה במפתח שאתם מנסים להניע בעזרתו. עוד סיבה המדגישה את החשיבות של שכפול מפתחות לרכב על כל צרה שלא תבוא, ומבעוד מועד במקרה האידיאלי.
  • תמיד רצוי לבדוק ליתר ביטחון שמוט התיבה האוטומטית של הרכב נמצא במצב חניה (P) ולע על ניוטרל או D. כי רק במצב P הרכב יכול להניע ומערכת ההנעה גם לא מאפשרות סיבוב של המפתח בסוויץ' כאשר מוט ההילוכים לא נמצא במקום הנכון.
  • במקרה של מפתח לא מסתובב בסוויץ' תוכלו לנסות להזיז את גלגל ההגה של הרכב מצד לצד ותוך כדי לנסות לסובב את המפתח. לעיתים זה ישחרר את התקיעות והמפתח יסתובב ויניע את הרכב.

בכל מקרה בו המפתח של האוטו לא מסתובב חשוב לנו להדגיש שאין להפעיל כוח בניסיון הסיבוב. זה אינו הפתרון וכוח עודף יכול לשבור את המפתח או את השיניים של מנגנון ההנעה ואז אי אפשר לבצע תיקון סוויץ' לרכב אלא רק החלפת סוויץ' לרכב שהיא כמובן יקרה יותר ואורכת יותר זמן.

מה יכולה להיות הבעיה?

יש מקרים שונים בהם המפתח ברכב לא מסתובב ואתם לא יכולים להניע, כאשר כמובן שיש לאבחן כל מקרה לגופו. סיבות נפוצות כוללות למשל שחיקה של המפתח או של השיניים הפנימיות בסוויץ', בעיה בין הקישוריות של הסוויץ' עם מוט ההילוכים גם כאשר הוא במצב P, שבר מכאני בתוך הסוויץ' ותקלה אלקטרונית במנגנון הסוויץ'.

למי פונים אם התקלה ממשיכה?

באופן תמציתי, אם המפתח של האוטו לא מסתובב ולא מניע, פונים אלינו בקוויקי מנעולן רכב ואנו נגיע אליכם, נטפל בבעיה ונשחרר אתכם לדרככם במהירות האפשרית. מנעולן רכב יכול לבצע החלפה או תיקון של סוויץ' לרכב וזהו אחד מתחומי ההתמחות שלו. בנוסף, שירות מנעולן יהיה זול ומהיר יותר מאשר פנייה למוסך לתיקון התקלה. מפתח לא מסתובב בסוויץ' ואתם לא מצליחים לפתור זאת לבד, מתקרים למנעולן רכב קוויקי ואתם דרך הבטוחה להנעה!

הבהרה: המידע באתר זה הנו לתועלת הציבור בלבד ואין להסתמך עליו ו/או על עדכניותו. לכל ביצוע של עבודת מנעולנות מומלץ להזמין מנעולן מקצועי ומוסמך. קוויקי לא ישאו באחריות לנזק שנגרם עקב הסתמכות על האמור במאמר זה.

שירותי מנעולן 24 שעות ביממה, לחילוץ ופריצה – חייגו עכשיו – לאיתמר 052-8738989 

ליצירת קשר עם מנעולן רכב השאר פרטים או התקשר 052-8738989

24 תגובות

  1. תודה רבה!!
    הטיפ של הזזת ההגה בו זמנית עם סיבוב המפתח עזר לי וזה השתחרר.

    1. ואלה גם לי עזר הסיבוב של ההגה תוך כדי הסיבוב של הסוויץ

  2. תודה לכם! הצלתם אותי! הזזתי את ההגה יחד עם המפתח:)

  3. נתקעתי והמפתח לא נכנס והתחלתי להמליץ, התקשרתי בבהלה לאיתמר היקר והצדיק שעזר לי להתניע את הרכב ולצאת מהתסבוכת ולא ביקש אגורה.

    באמת שאם יקרה לי כזה מקרה ולכל בן אדם אמליץ עליכם.

    תודה רבה רבה איתמר

  4. הצלתם אותנו עם הטיפ של סיבוב ההגה!!!! אנחנו עם שני תינוקות ברכב כבר עשרים דקות. הטיפ הזה עבד תודה!

  5. הגיע תןך חצי שעה עשה עבודה מעולה הסוויטש כמו חדש.
    שמו ארז, מקצוען אמיתי.
    ממליץ בחום.

  6. בתאריך.30.1.20 נתקעתי עם הרכב (יונדאי i20) בחניון בתא. 2 המפתחות שברשותי לא נכנסו לסוויץ. עשיתי כמה טלפונים ומיד הבנתי שאיתמר הוא המקצועי והזול מכולם.
    בסופו של דבר הגיע לירן מהר מאד (מטעמו של איתמר) והיה המלאך המושיע!! איש מקצועי מאד, אמין ו "מתוק". עבד קשה מאד לשחרר את הסוויץ התקוע ולתקנו. בנוסף שיכפל לי זוג מפתחות על המקום. יצא צדיק בענק. תודה איתמר על שרות מקצועי אדיב יעיל ומהיר סמדר לוי רמת-גן

  7. נתקענו עם המפתח ואיתמר ישר שלח אלינו מישהו שיעזור!!
    אציין שזה היה תוך כדי התנדבות חלוקת פרחים למבוגרים בבידוד ואיתמר לא היה מוכן שנשלם שקל!
    פשוט הן אדם מדהים

  8. ממליצה בחום. איתמר איש מקצוע אמין עם לב רחב וגב חזק. ניסה לעזור לי בטלפון בחינם וכשלא הצליח שלח אליי איש מקצוע בשעה לא שעה שהגיע בזריזות ופתר לי את הבעיה במקצועיות ואדיבות ועם אחריות לשנה והכל במחיר סביר והגיוני. התחושה היתה כל הזמן שאני בידיים טובות, שבאמת רוצים לעזור לי, ושלא יעבדו עליי בשום שלב. כמו לבקש עזרה מחבר.
    תודה תודה תודה. הצלתם אותי.

  9. תודה על העזרה, ניסינו כמה פעמים לטפל בבעיה וברגע שהזזנו את ההגה ואת המפתח בתוך הסוויץ זה מיד עזר!!

  10. מרוב לחץ לא חשבתי על האפשרות של מפתח חלופי, במזל היה לי בשלוף(: תודה!

  11. תודה רבה!! להזיז את ההגה תוך כדי פתר
    שימושי בטירוף

  12. תודה רבה.. נתקעתי בסיטי אשדוד .. לא יכולתי להניע את הפיקנטו החדשה שלי. עד שקראתי פה את הטיפ להזיז את ההגה תוך כדי סיבוב המפתח פתר לי את הבעיה.

  13. הטריק של סיבוב ההגנ הציל אותי!!! תודה רבה אלוף!!!!

  14. היה אצלי מנעולן בשם כפיר שירות ותשומת לב ב100%
    עבד בצורה מדהימה מהירה והכי חשוב המחיר הגון

  15. וואי ממש הצלתם אותי עם ההגה
    איזה קטע גם לי יש פיקנטו חדשה קניתי לפני חצי שנה בניילונים, אולי יש לקיה איזה דפק מכני…

  16. הצלתם אותי עם הטיפ של הסיבוב הגה תוך כדי סיבוב מפתח !!!
    תודה רבה רבה!!!1

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן