כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך לבחור מנעולן מקצועי לצרכים שלך

לכל אחד מאיתנו מגיע הרגע בו הוא צריך מנעולן. הרגע הזה מגיע בלי הכנה מראש אבל הוא תמיד מגיע. זה לא משנה אם ננעלת מחוץ לבית ב 02:00 לפנות בוקר ואתה צריך פורץ מנעולים דחוף או אם איבדת את מפתחות הרכב ואתה צריך שחזור לאחר אובדן כללי של הסט, בשלב זה או אחר, לכולם יוצא להזדקק לשירותיו של מנעולן.

שירותים וטווח מחירים

מנעולן בחיפה והצפון (אילוסטרציה)כל מנעולן או חברת מנעולנות מספקים שירותים באיזור מסויים ומוגדר, בד"כ בעיר או במספר ערים הסובבות עיר גדולה. למשל: מנעולן בתל אביב יספק שירותי מנעולנות בת"א עצמה וערי הלווין שלה: ר"ג, חולון, בת ים ולעיתים הרצליה.מנעולן בפרדס חנה יספק את שירותיו בפרדס חנה, חדרה, בנימינה, זכרון יעקב ומושבי האיזור. מנעולנים בכל הארץ עובדים ע"פ מחירון עבור כל סוג שירות: החלפת צילינדר, פריצה לרכב, פריצת כספת ועוד. ניתן כמובן להזמין מנעולן מעיר מרוחקת אך קריאה שכזו תתומחר גבוה יותר מקריאה סטנדרטית עקב מרחק הנסיעה של בעל המקצוע, העלויות הגבוהות של הדלק והזמן. מה שקורה בחיפה מעט שונה ממרכז הארץ שכן קיימים ישובים רבים בכל איזור הצפון שלידם אין עיר גדולה. לפיכך מנעולנים מחיפה מכסים שטח גיאוגרפי רחב יחסית, בעיקר מצפון לעיר.  בנוסף, רמת המחירים הנהוגה בצפון נמוכה בכ-20 עד 30% מהנהוג במרכז הארץ ועל כן מנעולנים רבים מהצפון וחיפה בפרט מעתיקים את פעילותם למרכז.

התמחויות של מנעולנים

חשוב לציין כי לא כל מנעולן עושה את כל סוגי העבודות. מגוון האתגרים המקצועיים עמם על המנעולן להתמודד הנו רחב מאוד, מוטה טכנולוגיה ומתעדכן תדיר. הדרישות ממנעולן רכב שונות בתכלית מהדרישות עליהן מנעולן לבית נדרש לענות. לפיכך לא כל מנעולן מתאים לכל עבודה. הנה מספר דוגמאות לעבודות יום-יומיות של מנעולנים:
  • מנעולנות רכב: פריצה לרכבים, שחזור ושכפול מפתחות, התאמה של הצ'יפ למחשב הרכב, התאמת מפתחות חכמים וכו'.
  • מנעולן לבית: החלפת דלתות, החלפת צילינדרים, התקנת מנעולים לבית והחלפת מנעולים.
  • מנעולן לעסק: התקנה של דלתות בהלה, מנעולים לעסק, מפתחות מאסטר לרשתות ומפתחות מאסטר למבנה, מנעולים חכמים, כספות לנשק, לסיגריות ולצרכים נוספים.
המסקנה המתבקשת היא שלא נכון ללכת לפי רשימת המנעולנים המתפרסמת באינדקסים שונים כמו למשל סיווג מנעולנים בחיפה של דפי זהב וקיימת חשיבות גדולה למקצועיותו של אותו מנעולן והתאמתו לעבודה לשמה הוא נקרא. ברשימת המנעולנים המומלצים בחיפה באתר המקצוענים תוכלו למצוא מגוון רחב של מנעולנים בחיפה והצפון ולראות מה הלקוחות חושבים על כל אחד מבעלי המקצוע. ממשקים של המנעולן עם תחומים נוספים כפי שהסברנו קודם, מקצוע המנעולנות מוטה טכנולוגיה ואינו מסורתי כפי שהיה נהוג עד לפני שנים מעטות. עם כניסתה המוגברת של האלקטרוניקה לחיי היום יום, גבר השימוש באמצעים אלה גם בתחום המנעולנות. כיום כמעט ולא ניתן למצוא כלי רכב המותנעים במפתח ללא צ'יפ. ודאי לא כלי רכב חדשים. שכפול מפתות לרכב ובפרט שחזורם לאחר אובדן כללי מחיייבים פעולה מורכבת ועדינה של התקשרות עם מחשב הרכב וקידוד המפתח בהתאם לקוד הקיים במחשב. בכלי רכב מסויימים הפעולה היא הפוכה ויש לקודד את מחשב הרכב בהתאם למפתח המשוחזר. מפתחות חכמים הופכים כיום יותר ויותר נפוצים. כלי רכב של רנו כמו גם רכבי יוקרה שונים לא נמכרים יותר עם מפתחות קונוונציונליים. גם הטיפול במפתחות אלה מחיב מיכשור חדיש ומקצועיות רבה. מצב בו הרכב לא מניע נגרם פעמים רבות בשל בעיה בסוויץ'. כאן כבר נכנסים המנעולן והמוסכניק לאותה משבצת והלקוח יכול לבחור אצל מי הוא מעדיף לתקן. לא כל המנעולנים בחיפה או במרכז מכירים ונותנים מענה לבעיות במפתחות מודרניים. גם המנעולים לבית הופכים חכמים יותר ויותר והמתקדמים מביניהם פועלים כיום לפי זיהוי טביעת אצבע או סריקת רשתית. החלפת צילינדר לדלת כניסה אינה פעולה פשוטה כבעבר. המנגנונים השוכנים בקרבי המנעול כבר אינם מכאנים כי אם אלקטרוניים. מנעולים רבים הם משולבי אינטרקום ומצלמה. מצלמות אלה מחליפות לא פעם את המצלמות במעגל סגור המסורתיות ומספקות מענה יעיל ופשוט למגוון דרישות לקוח. חברת קוויקי שירותי מנעולנות הנה בעלת התמחות בכל תחומי המנעולנות ומציעה את המילה האחרונה הן בטכנולוגיית המוצרים המשווקים על ידה והן במכשור הדיאגנוסטיקה והתיקון המופעל על ידה. על אף שאנו חברת מנעולנות בפרדס חנה ולא במרכז הארץ, אנו רואים את חובתינו כלפי הלקוחות להיות מעודכנים באופן תדיר בכל החידושים. אנו שמחים לספק מענה לכל דרישה, מורכבת , שונה ומיוחדת ככל שתהיה. Save

ליצירת קשר עם מנעולן מקצועי השאר פרטים או התקשר 052-8738989

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן