כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

החלפת צילינדר בדלת רב בריח – עשה זאת בעצמך

גם אתם בחרתם בחירה איכותית וישראלית בדלת רב בריח חזקה, עמידה ומעוצבת – כל הכבוד לכם. בין אם בעקבות מקרה המצריך החלפת צילינדר ובין אם כחלק מתחזוקה ואחזקה כללית של הדלת שלכם, החלטתם שצריך להחליף את מנגנון הנעילה המרכזי בדלת – הלא הוא הצילינדר, שוב, כל הכבוד לכם. אתם אנשים עם מספיק ידע טכני ויש לכם כלים, אז שאלתם את עצמכם מדוע שלא נבצע החלפת צילינדר רב בריח בעצמכם, אתם בהחלט יכולים וזהו מדריך תמציתי בנושא זה בדיוק! אנו בחברת קוויקי מספקים שירותי מנעולנות מקיפים וכמובן שאנו מבצעים החלפות צילינדר לכל סוגי הדלתות ועם הציוד והמוצרים המתקדמים והאיכותיים ביותר. אך אנו גם מאמינים בשירות אמין ושקוף, לכן כאשר לקוח שלנו יכול לחסוך כסף ולבצע משהו בעצמו, אנחנו לגמרי "זורמים" איתו ואם רק אפשר, נספק סיוע, בידע או חומרים למשל.

לא כאשר הדלת נעולה/תקועה!

לפני הכל נדגיש היבט מקצועי חשוב לגבי האפשרות של החלפת צילינדר בדלת רב בריח עשה זאת בעצמך. במצב תקין ורגיל בהחלט אפשרי לבצע זאת גם ללא הכשרה מעשית בתור מנעולן. אך כאשר הדלת נעולה ו/או תקועה, מאוד לא מומלץ לנסות לבצע את התהליך לבד כי הדבר עשוי לגרום לנזקים קשים ואף בלתי הפיכים לדלת שלכם, למשקוף או ליתר מרכיבי מנגנוני הנעילה. אז אם הדלת תקועה או נעולה ואין לכם מפתח, עשו בחכמה וקראו לשירות של מנעולן מוסמך.

כלים נדרשים

אחת הסיבות שבגללה אפשר בכלל לבצע תהליך של החלפת צילינדר רב בריח לבד בשיטת עשה זאת בעצמך, היא שניתן לבצע זאת בעזרת כלים שיש כמעט בכל בית. אלו הכלים העיקריים שתזדקקו להם לצורך התקנת צילינדר רב בריח חדש בדלת שלכם:
  • מברג שטוח גדול
  • מברג פיליפס גדול ונוח
  • מפתח אלן 3
  • בוקסה או מפתח T בגודל 10. כאשר יש מקרים של דלתות עם ראשים בגודל 13.

התהליך בנקודות

אלו השלבים העיקריים ובפירוט נוח של מודל החלפת צילינדר בדלת רב בריח עשה זאת בעצמך:
  • פירוק ידית פנימית: עם מפתח האלן שלכם, יש לשחרר את הבורג הנמצא בחלקו הפנימי של הידית בצד הפנימי של הדלת. אחרי שהבורג משוחרר, שלפו את הידית החוצה. מהלך זה יאפשר לכם לשחרר את ידית המגן, עשו זאת ושימו אותה בצד.
  • פירוק הצילינדר הקיים: פתחו את הדלת, בדופן הפנימית יש לשחרר את הבורג האמצעי (מתוך 5). עכשיו ניגש לחור המפתח, יש לשחרר את שני האומים עם הבוקסה ולהוציא את הלוחית. עכשיו אפשר לשלוף את הצילינדר.
  • הרכבת צילינדר חדש: מכניסים את הצילינדר החדש למקום תוך תשומת לב להתאמת גלגלי השיניים בצילינדר ובמנעול עצמו. עושים את השלבים הקודמים בסדר הפוך והכל מוכן. כמובן שיש לוודא שהנעילה עובדת חלק.
אם אחרי שקראתם כיצד להחליף את הצילינדר בשיטת עשה זאת בעצמך בחרתם בכל זאת להיעזר בשירותיו של מנעולן, אתם מוזמנים לקרוא על השירות שלנו>> הבהרה: המידע באתר זה הנו לתועלת הציבור בלבד ואין להסתמך עליו ו/או על עדכניותו. לכל ביצוע של עבודת מנעולנות מומלץ להזמין מנעולן מקצועי ומוסמך. קוויקי לא ישאו באחריות לנזק שנגרם עקב הסתמכות על האמור במאמר זה. Save Save Save

ליצירת קשר עם מנעולן מומחה השאר פרטים או התקשר 052-8738989

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן