כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מתי ומדוע להחליף מנעול בדלת חדשה

עד עכשיו דיברנו על החלפת צילינדר בדלת הכניסה לאחר מספר שנים או במקרה של אובדן מפתח.  ישנם עוד מצבים בהם רוצים להחליף מנעול. החלפת מנעול מספקת לכם ביטחון ומונעת את האפשרות המטרידה שמישהו שהמפתח הגיע לידיו בעבר במקרה, יוכל לשכפל אותו ולהכנס לדירתכם באין מפריע. אם כן, ישנם עוד כמה מקרים בהם תרצו שמנעולן יבצע החלפת מנעול בדלת החדשה שלכם. ריכזנו עבורכם מספר אופציות שאנו נתקלים בהן על בסיס יום יומי:
  • מקרה ראשון – קיבלתם דירה חדשה עם דלת חדשה אבל הקבלן חסך ושם מנעול סיני. אין כל רע במנעול סיני וחלקם אפילו דיי איכותיים אבל רובינו לא רוצים לבדוק האם המנעול שלנו הוא מהאיכות הטובה או הפחות טובה, כאשר בני המשפחה ישנים מצידה השני של הדלת. רבים פונים אלינו כדי שנחליף להם מנעול למנעול של אחת החברות המוכרות כמו מולטילוק או רב בריח ובכך להסיר כל ספק מליבם באשר לאיכות השמירה על המשפחה.
  • מקרה שני – מנעולן התקין לכם דלת חדשה והביא איתו מנעול פתוח שלא באריזה. מצב שכזה בהחלט מטריד. המחשבה הראשונה שמגיעה לראש היא "מדוע פתחו את הצילינדר לפני ומה עשו עם המפתחות?".במקרה שכזה עליכים לבקש מהמנעולן להתקין לכם מנעול חדש לדלת מקופסה שלא נפתחה קודם לכן. במקרה שהוא מסרב אתם יכולים להזמין מנעולן אחר או לרכוש מנעול חדש לדלת ולהתקינו בעצמכם בקלות.
  • מקרה שלישי – אתם רוצים להתקין מנעול חכם. כיום יש בשוק מספר מנעולים חכמים לדלתות כניסה. מנעולים אלה מופעלים אלקטרונית ע"י אפליקציה בטלפון החכם ומאפשרים לכם לפתוח ולנעול את הדלת מכל מקום בעולם. בנוסף המנעול החכם מאפשר לכם לדעת מי מבני הבית הגיע הביתה ומתי. זה אידיאלי למי שילדיו המתבגרים חוזרים מאוחר ולמי שלא נמצא בבית אבל רוצה לדעת שהכל בסדר בלי להציק יותר מידי. כמובן שיש גם חיסרון רציני אחד לכל הסיפור והוא שבמידה שילדכם איבד את הטלפון ואתם לא מודעים לכך ומנטרלים אותו מפתיחת המנעול מבעוד מועד, אתם חשופים לכניסה של בלתי מורשים הביתה. סביר גם להניח שניתן לפרוץ למערכת זו (כמו לכל מערכת) ולהכנס אליכם הביתה ללא רשות.
לסיכום: התקנת מנעול חדש בדלת חדשה היא תמיד פעולה שמשדרגת את הבטיחות בבית. כפי שוודאי ראיתם בעבר, אנו ממליצים להחליף מנעול צילינדר בבית אחת לכמה שנים. ההמלצה שלנו היא דומה כאשר מדובר במנעול לדלת חדשה כל עוד ההחלפה נעשית באופן מקצועי ע"י מנעולן מנוסה. Save Save Save Save Save Save

ליצירת קשר עם מנעולן מקצועי השאר פרטים או התקשר 052-8738989

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן