כספת לאקדח קונים בקוויקי >>

חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

בעיית סוויץ' תקוע בפולקסוואגן / אאודי / סיאט

תיקון סוויץ' לרכב, רכיב מכאני, חשמלי ומשבתאם אתם בעלים של אחד מדגמי פולקסוואגן, אאודי או סיאט מהשנים 1998 ועד 2013, ייתכן מאוד שתיתקלו (או שכבר נתקלתם) בבעיה נפוצה בדגמים אלו: סוויץ' תקוע ולא מסתובב. כתבנו בעבר אודות תיקון סוויץ' בהקשר של כלל דגמי הרכבים. בשל כמות השאלות והטלפונים המופנים אלינו מבעלי פולקסוואגן, סיאט או אאודי שהסוויץ' שלהם נתקע, החלטנו לכתוב כמה מילים בנושא כדי שתוכלו להכיר את הבעיה ולדעת כיצד להתמודד איתה ולא פחות חשוב, איך לא להתמודד איתה… אם כן, לעיתים קרובות, איפה שהוא במהלך חיי רכבים מתוצרת פולקסוואגן, אאודי וסיאט, נגרם כשל המונע מהסוויץ' להסתובב ומהרכב להתניע. מקור הבעיה במרבית המקרים הנו רכיב מכאני בסוויץ' אשר כושל עקב בלאי. אם זו הבעיה שלכם אז חשוב לדעת כיצד תוכלו לפתור אותה וכיצד עדיף שלא תנסו בכלל… ריכזנו עבורכם את האפשרויות:
  • החלפת סוויץ' במוסכי היבואן – טיפול זה יתן פיתרון לבעיה אבל יעלה לכם המון כסף. מדובר בתיקון שעלותו יכולה להגיע בקלות לאלפי שקלים.
  • תיקון אצל בעל מקצוע לא מומחה (ובלשון העם "שרלטן") – כאן כבר לא תשלמו הרבה אבל אותו "בעל מקצוע" יקדח לכם בסוויץ כדי לשחרר את הנעילה. על פניו זה נראה פיתרון טוב וזול אבל רבים אינם מודעים לסיכון הטמון בו: ההגה רכבים בהם סוויצ'ים שטופלו בצורה זו נוטה להנעל באופן פתאומי. אין צורך להרחיב אודות הסיכונים שבנסיעה ללא אפרות לסובב את ההגה.
  • להתקשר לקוויקי (או למנעולן רכב מומחה אחר) – אנו נחליף לך את החלק הפגום בחלק חדש או משומש תקין במהירות ובעלות נמוכה. אין סיכון של תפיסת ההגה תו"כ נסיעה ואין עלויות המחייבות נטילת משכנתא…
אם כן, אם נתקע לך הסוויץ' בפולקסואגן, אאודי או סיאט, צור קשר עם קוויקי ואנו נגיע אליך ונחליף את החלק הפגום, בצורה בטיחותית ובעלויות נוחות. מידע נוסף אודות שירותי שכפול מפתחות לפולקסוואגן

ליצירת קשר עם מנעולן רכב השאר פרטים או התקשר 052-8738989

תגובה אחת

Open chat
צריכים עזרה?
הי,
מחפשים מנעולן מקצוען?
דילוג לתוכן